Datoen for Frivilligbørs 2023 er klar!

27. september braker det løs! Har du lyst til å bli med på en morsom og effektiv nettverksbygging, samtidig som du bidrar til å gjøre lokalsamfunnet enda bedre? Da er Frivilligbørs midt i blinken for deg!

Bilde av mange mennesker inne på Støperiet - Klikk for stort bilde

Les mer og meld deg på:

Påmelding til Frivilligbørs (påmeldingsløsningen tar deg til Færder kommune sine nettsider)

Hva er Frivilligbørs?

Frivilligbørs er en møteplass hvor lokale bedrifter, frivillige organisasjoner og offentlige virksomheter kan møtes ansikt til ansikt og utveksle ønsker og ideer til samarbeid. I løpet av et par timer skapes nye muligheter, lokale nettverk og konkrete samarbeidsavtaler. Samarbeid kan for eksempel handle om å dele kompetanse, praktisk hjelp, underholdning, utstyr eller lokaler.

Frivilligbørs Tønsberg og Færder går av stabelen 27. september 2023 kl 17.00 -19.00 på Støperiet.

Last ned innbyggerappen fra Tønsberg kommune, og få nyheter og informasjon rett inn på mobilen:

Klikk her for å laste ned appen fra Google Play

Klikk her for å laste ned appen fra App Store