Friskus – en aktivitetskalender for deg som bor i Tønsberg kommune

Visste du at Tønsberg kommune har en aktivitetskalender som gir en samlet oversikt over hva som skjer i kommunen? Lys opp mørketiden og finn noe å gjøre på tonsberg.friskus.com i vinter, du også!

: Askeland Studio v/ Morten Munthe

-Målet med tonsberg.friskus.com er å gjøre det enklere for folk, både unge og eldre, å være aktiv, sosial og inkludert, forteller ordfører Anne Rygh Pedersen.

Tonsberg.friskus.com er en digital aktivitetskalender der du kan finne ulike aktiviteter og arrangementer i ditt nærområde. Her finner du noe for enhver, fra babysang på Re til bingo i Tønsberg. Alt du trenger å gjøre, er å registrere deg, så kan du melde deg på arrangementer og aktiviteter.

-Jeg håper at aktivitetskalenderen bidrar til at flere får muligheten til å finne en aktivitet eller tilbud som de vil bli med på, sier Rygh Pedersen.

Nysgjerrig?

Akkurat nå ligger det ute aktiviteter som skjer allerede kommende uke. Du kan for eksempel:

Flere aktiviteter finner du på tonsberg.friskus.com. Ta en kikk, og finn en aktivitet som passer for akkurat deg!