Spørreundersøkelse om den digitale hverdagen

Kommunikasjonen og tjenester fra det offentlige blir stadig mer digitale. Vi i Tønsberg kommune ønsker å finne ut hva som skal til for at du kan mestre den nye digitale hverdagen på en enda bedre måte.
Ved å svare på spørsmålene i denne undersøkelsen, kan du gi oss opplysninger som kan hjelpe oss til å gjøre den digitale hverdagen lettere for deg.

Bilde av digital spørreundersøkelse - Klikk for stort bildeHvor digital er du?

Viktig å høre fra innbyggere og brukere

Tønsberg kommune har som målsetting at vi gjennom digitalisering skal gjøre hverdagen enklere for innbyggere og brukere, næringsliv og organisasjoner. For å lage konkrete planer som støtter opp om disse målene, har det stor verdi å høre fra innbyggerne.

Hva er viktig for deg?

Spørreundersøkelsen er helt anonym og det tar ca 5 minutter å svare. Du må ikke bo i Tønsberg kommune for å svare på undersøkelsen.

Du kan svare på spørreundersøkelsen her

Frist for å svare er søndag 3. oktober.