Nå får du digitale vedtak og brev fra NAV Tønsberg

NAV Tønsberg vil fra torsdag 19. mars sende deg vedtak og brev digitalt. Det betyr at du raskere vil få svar på søknaden du har sendt oss, og at du har alt enklere tilgjengelig. Du vil kunne bruke enten e-Boks, Digipost eller Altinn for mottak av digitale post fra NAV Tønsberg.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Hva om du ikke åpner posten?

Innbyggere som ikke åpner posten i Altinn i løpet av 40 timer innenfor virkedager (altså ikke lørdag og søndag), får dette ettersendt som brevpost.

Digipost og e-Boks sender ikke ut brevpost og brevet blir liggende uåpnet.

Oppdater din kontaktinformasjon

Dersom du har logga inn på en offentlig tjeneste med for eksempel MinID, har du samtidig registrert kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret.

Klikk her for å lese mer om dette og oppdatere din kontaktinformasjon.

På denne siden velger du også hvilken digital postkasse (Altinn, Digipost, e-Boks) du vil ha for post fra det offentlige.

Hva med de som har reservert seg?

De som har reservert seg for digital post vil få brev og vedtak sendt via vanlig post.

 

Tønsberg kommunes samleside for koronaviruset.