Nysgjerrig på planene for mer miljøvennlig transport?

Bypakke Tønsberg-regionen inviterer til to åpne møter for alle som ønsker mer informasjon om planene for mer miljøvennlig transport i og rundt Tønsberg. Det blir god anledning til å stille spørsmål til fagpersonene som har utarbeidet planene.

15. januar kl. 18.30 – 20.30: Åpent møte i Teie kirke, Færder kommune

16. januar kl. 18.30 - 20.30: Åpent møte i Bydelshuset i Tønsberg, Tønsberg kommune

Bakgrunn

Oppgaven til Bypakke Tønsberg-regionen er å etablere et helhetlig transportsystem i og rundt Tønsberg. Det handler ikke bare om en ny fastlandsforbindelse til Færder, men også om å legge forholdene bedre til rette så flere ønsker å gå, sykle og ta bussen.

Det å lage en interkommunal kommunedelplan for gange, sykkel og kollektivtransport er ett av delprosjektene i Bypakke Tønsberg-regionen.

Nå er planforslaget for satsingen på buss, sykkel og gange sendt ut på høring. Du kan si din mening om planene, og høringsfristen er 1. februar 2020.

Les mer på Bypakke Tønsbergregionen sin nettside.