Bli helsearbeider i Tønsberg kommune!

Det å jobbe i kommunehelsetjenesten er både meningsfullt og utfordrende. I Tønsberg kan vi tilby varierte arbeidsoppgaver og gode betingelser, og vi ønsker å komme i kontakt med deg!

Fem gode grunner til å jobbe innenfor helse i Tønsberg kommune

1. Som nyutdannet sykepleier starter du direkte på 8 års ansiennitet.
  2. Våre ledere jobber kontinuerlig med gode, forutsigbare og innovative arbeidsplaner for de ansatte
  3. Du kan få din en egen mentor som følger deg opp både som nyutdannet og erfaren sykepleier, men også som ny i jobb.
  4. Vi har et bredt spekter av spennende fagområder som gir deg mulighet til å jobbe med det DU har interesse for
  5. Tønsberg er en vakker og populær by med sentral beliggenhet på Østlandet

Ledige stillinger i Tønsberg kommune.

Er du interessert i å jobbe i Tønsberg kommune?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg!

Om Tønsberg

I Tønsberg er det ca 2764.36 soltimer i året.

Tønsberg er Norges tiende største byområde, og kommunen har over 58.000 innbyggere. Tønsberg ligger sentralt i forhold til Oslo og Sandefjord lufthavn Torp. Sommerbyen med den koselige brygga, skjærgården, hyggelige spisesteder, et urbant og kompakt sentrum med et unikt vareutvalg. Kunstutstillinger, museer, Slottsfjell, saltvannsbad og kajakkturer. Det er gode oppvekstvillkår, og kort vei til alle slags naturopplevelser.