Frigjørings- og veterandagen 8. mai

Den nasjonale frigjørings- og veterandagen 2024 blir markert i Minneparken ved domkirken 8. mai kl. 17.00. Veteraner bosatt i Tønsberg kommune blir også invitert til konsert på Støperiet tirsdag 7. mai.

Markering i Minneparken

Ordfører Frank Pedersen ønsker velkommen kl. 17.00.

Det blir tale ved Malin Stensønes, generalsekretær i Norske kvinners sanitetsforening.
Det blir også tale ved energiminister Terje Aasland (Ap).

Alle er velkommen - ingen påmelding!

Konsert 7. mai

I anledning Frigjørings- og Veterandagen 2024, har ordfører Frank Pedersen gleden av å invitere veteraner bosatt i kommunen til et felles arrangement for veteraner i kommunene Færder, Tønsberg, Horten og Holmestrand.

Konferansier Geir Aker leder arrangementet - godt hjulpet av Kongelig norske marines musikkorps og artistene Lars Bremnes og Martin Dyrkorn Svarthol.

Dato: tirsdag 7. mai kl. 19:00
Sted: Støperiet, Tønsberg (Rambergveien 11)

Enkel bevertning. Gratis deltakelse. Billett må fremvises.

Sikre deg billetter innen 14. april

De lokale veterankontaktene har fordelt antall billetter til respektive kommuner.

Tønsberg kommune har 50 billetter til veteraner bosatt i kommunen.
Maks to billetter per veteran.

Vær rask med å sikre deg billett(er) ved henvendelse til Ingvild Hersvik på e-post ingvild.hersvik@tonsberg.kommune.no, eller telefon 975 48 882, innen 14. april.