Velkommen til demenskafeen Kafé D i Tønsberg

Folk som er samlet rundt kaffekoppene - Klikk for stort bilde

Tønsberg og Færder Demensforening har i samarbeid med Tønsberg kommune gleden av å invitere til Kafé D på Slagen aktivitetshus. Dette er en kafé for hjemmeboende i Tønsberg og Færder som har demens eller hukommelsesvansker, og de kan gjerne komme sammen med familie og venner.

Åpningstider

Vi holder åpent på Slagen aktivitetshus, Granatveien 2 A, fra klokka 12.00–14.00 hver 2. lørdag i måneden. Kafédagene før sommeren er:

• Lørdag 8. juni kl. 12.00–14.00

Flere datoer kommer etter sommeren.

Hva skjer på kafeen?

På kafeen serveres det gratis vafler, te og kaffe. Fast innslag er lotteri. Enkelte kafédager vil det bli underholdning eller andre aktiviteter som alle kan delta på. Dette er også en fin anledning for en prat og nye bekjentskap. Vi håper å se deg!

Har du spørsmål?

Ta kontakt med frivilligkoordinator Eva Marie Wang-Norderud dersom du lurer på noe.

eva.marie.wang-norderud@tonsberg.kommune.no