Bli med på digital nærmiljøprat om Tolvsrød!

Sammen med Politiet inviterer vi ungdommer, voksne, lag og foreninger til å komme med innspill for å gjøre sommeren 2021 best mulig for ungdommene på Tolvsrød. DU kan også bli med, når vi inviterer til nærmiljøprat tirsdag 15. juni kl. 18.00!

Påmelding og praktisk informasjon

Av smittevernhensyn må nærmiljøpraten gjennomføres digitalt via Zoom. Påmelding til møtet er nå stengt!

Møtet starter kl. 18.00 på tirsdag 15. juni. Alt du trenger i møtet er en PC med kamera og mikrofon, og tilgang til internett. Det er lurt å logge på litt før dette (minimum 5 minutter før), så du er sikker på at alt det tekniske fungerer som det skal. I møtet vil vi først presentere litt informasjon og deretter blir det digitalt gruppearbeid.

Mer om prosjektet

Barn og unge er viktige for både kommunen og Politiet. Vi ønsker å bli bedre til å lytte og forstå alle de som bor i området, selv om vi ikke klarer å fikse alt.

Som en del av prosjektet «Innbyggerstemmen» ønsker Politiet, i samarbeid med Tønsberg kommune å prøve ut ulike former for innbyggerinvolvering. Hensikten er å lytte til ungdommen selv, og samarbeide for å gjøre sommeren 2021 best mulig for dem – og dermed for Tønsberg som helhet.

Politiets logo - Klikk for stort bilde