Turist med behov for helse- og omsorgstjenester?

Skal du feriere i Tønsberg og har behov for helse- og omsorgstjenester? Da ber vi deg om å ta kontakt og søke om tjenester senest syv dager før du trenger hjelpen.

Tønsberg kommune er opptatt av å tilby gode tjenester til mennesker som oppholder seg i kommunen vår. Det gjelder også deg som er her som turist i sommerferien.

For at vi skal lykkes med det, trenger vi tid til å planlegge organisering og tilrettelegging av de tjenestene vi tilbyr. Denne sommeren har vi ekstra store utfordringer knyttet til bemanning, og derfor er det ekstra viktig at du tar kontakt i god tid.

Brukere med mer omfattende behov for hjelp må ta kontakt snarest, da tjenester av et stort omfang krever ekstra god tid til planlegging og organisering.

Ta kontakt på telefon: 33 34 87 30

Telefontid mandag-fredag: kl. 10.00 - 14.00