Kom med dine innspill: Hva skal skje på Kaldnes vest?

De siste årene har Færder og Tønsberg kommune sammen med private grunneiere og fylkeskommunen jobbet fram et forslag til en strategi- og prinsipplan for Kaldnes vest.

Industriområdet på Kaldnes vest sett fra oven. - Klikk for stort bilde Kaldnes vest AS

Nå vil politikerne høre hva innbyggerne tenker, og fram til 26. mai oppfordres folk til å benytte seg av muligheten til å medvirke i prosessen.

På kommunens prosjektside for Kaldnes vest kan du lese mer om prosjektet. Der ligger også hele strategi- og prinsipplanen, samt en næringsanalyse og selvfølgelig lenke til høringsskjemaet.

Gå til prosjektside

Innspillene dine blir kommentert i saksutredning som går til kommunestyrene i Tønsberg (4. september) og Færder (11. september).
I august vil kommunen starte arbeidet med et felles planprogram, som følger av plan- og bygningsloven.