Ordfører ble med på middagslevering

Frivillig sjåfør, Jon Gjelstad, tok med ordfører Frank Pedersen på middagslevering i regi av BLI MED-inn i fellesskap.  Det ble mange hyggelige møter da de delte ut deilig varm middagsmat.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Gå til facebooksiden til BLI MED-inn i fellesskap.

Les om Skravlekoppen på hjul.