Tønsberg svømmehall åpner for publikum etter lang tids stengt

Mandag 31. mai er første åpne dag.

Det er dessverre ikke lenge til vi igjen må stenge for planlagt vedlikehold, men vi holder åpent til og med morgenbad 16. juni. Tønsberg svømmehall - Nedre basseng - Klikk for stort bildeNedre basseng holder 30 grader

Åpningstidene på hjemmesiden er riktige og gjenspeiler de åpningstidene vi hadde før vi stengte før jul. Disse er noe redusert i forhold til ordinære tider for å kunne organisere forsterket renhold.

Her finner du åpningstidene

Lørdag 12. juni må vi likevel holde stengt grunnet avvikling av svømmestevne.

Smittevernregler i svømmehallen

• Alle voksne kunder skal bruke munnbind i alle tørre soner i anlegget. Det vil si at kun dusj, badstue og bassengområde er unntak.
  • Det tillates 40 personer i anlegget og badetiden settes til 1 time.
  • Begge basseng er åpne men blekkspruten holdes stengt.
  • Stupetårnet holdes åpent.
  • Badstuene holdes åpne med en begrensning på maks 5 personer samtidig.
  • Treningsrommet vil holde åpent.
  • Vannaerobic starter ikke opp igjen disse ukene, men vil komme tilbake etter sommeren.

Det henstilles til at de generelle smittevernhensynene etterleves, med sosial avstand, god hygiene og at man ikke kommer om man er syk eller har symptomer.

Her kan du lese smitteveilederen for svømmehallen (PDF, 122 kB)

Kompensasjon for kunder med årskort og sesongkort

Kunder som har årskort eller sesongkort med gyldighet i den stengte perioden får kortene sine kompensert for de stengte månedene pluss vedlikeholdsperioden som kommer denne sommeren. Som et plaster på såret vil disse kundene derfor få 3 ekstra uker på svømmekortene sine som de ikke opprinnelig hadde.