NAV Tønsberg vil fra torsdag 19. mars sende deg vedtak og brev digitalt. Det betyr at du raskere vil få svar på søknaden du har sendt oss, og at du har alt enklere tilgjengelig. Du vil kunne bruke enten e-Boks, Digipost eller Altinn.
Hva om du ikke åpner posten?
Innbyggere som ikke åpner posten i Altinn i løpet av 40 timer innenfor virkedager (altså ikke lørdag og søndag), får dette ettersendt som brevpost.
Digipost og e-Boks sender ikke ut brevpost og brevet blir liggende uåpnet.
Oppdater din kontaktinformasjon
Dersom du har logga inn på en offentlig tjeneste med for eksempel MinID, har du samtidig registrert kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret.
Les mer om dette og oppdater kontaktinformasjon her; https://www.norge.no/nb/oppdater-kontaktinformasjon
På denne siden velger du også hvilken digital postkasse (Altinn, Digipost, e-Boks) du vil ha for post fra det offentlige.
Hva med de som har reservert seg?
De som har reservert seg for digital post vil få brev og vedtak sendt via vanlig post.