Foreldremøte på nett i kveld for alle som har barn i 5. - 10. trinn i Tønsberg kommune

I overgangen fra barn til snart voksen endrer holdninger og livsstil seg. Denne overgangen markerer en form for løsrivelse fra foreldrene og etablering av en identitet som nesten voksen. foreldremøte - Klikk for stort bilde

Foreldre er de viktigste forebyggerne og førstelinjeforsvaret. Foreldrenes grenser fungerer som beskyttelse frem til barn og unge er sterke nok til å stå for egne valg og handlinger.

Ingen kan gjøre jobben alene

Derfor ønsker kommunen og politiet å invitere til en temakveld med fokus på hvordan du/dere som foresatte kan være til støtte for barn og ungdom i denne spennende fasen av livet.

Her møter du kommunalsjef, forebyggende politi, forebyggende barnevern, Ung i Tønsberg, helsestasjonen for ungdom, familiehuset og SLT koordinator.

Møtet varer fra klokken 18.00 - 19.30 i kveld 16. mars.

Det vil være mulig å stille spørsmål underveis.

Foreldremøtet vises på Ung i Tønsberg sin Youtube kanal:
Her er link til direktesendingen på Ung i Tønsberg sin Youtube kanal