Informasjonsmøte om "Huset mitt"

Kommunalsjef mestring og helse

Kommunalsjef for Mestring og helse inviterer foresatte til hjemmeboende barn og voksne med en utviklingshemming til et informasjonsmøte om «Huset mitt» som ligger på Revetal.

"Huset mitt" er et bofelleskap med 10 leiligheter, fellesareal og personalbase som har blitt etablert etter et foreldreinitiativ i samarbeid med kommunen og Husbanken. Alle beboere eier sine egne leiligheter i boligen, og bofelleskapet er organisert som et sameie.

En av initiativtakerne til "Huset mitt" vil på møtet presentere boligen, og veien frem til den sto klar. Kommunen ønsker i forlengelsen av presentasjonen en tilbakemelding fra fremmøtte om interessen for lignende boliger der beboere selv eier sine boenheter, fremfor å leie av kommunen, i årene fremover.

Tid og sted

Tønsberg rådhus, torsdag 4. mai kl. 18.00.

Velkommen!