Tilbud om pårørendekurs

I oktober starter vi opp pårørendekurset «Å være den det ikke gjelder». Er du pårørende til en voksen med langvarig sykdom, og vil lære mer om hvordan du kan ta vare på deg selv? Har du lyst til å treffe andre i lignende situasjon? Da kan dette kurset passe fint for deg.

Dame holder rundt en mann - Klikk for stort bilde

Kurset består av fem økter fra kl. 14.00-16.00 på tirsdager. Oppstart er 25. oktober. På kurset ønsker vi å sette fokus på deg som pårørende. Det legges opp til undervisning, hjemmeoppgaver, erfaringsdeling og felles refleksjon. Tilbudet er gratis for innbyggere i Tønsberg kommune over 20 år.

Psykolog Tone Hansen er leder for kurset.
Les mer om psykolog Tone Hansen på hennes egne nettsider

Tidspunkter og temaer

• Tirsdag 25/10 kl 14-16: Å være pårørende
  • Tirsdag 1/11 kl 14-16:  Kommunikasjon, familie og roller