Nå er det tid for å søke om treningstider i våre anlegg

Fristen for å søke om regelmessig treningstid og søke om plass for arrangementer i våre anlegg er 1. mai. De som søker innen fristen blir med i hovedtildelingen som gjøres i løpet av våren.

revetalhallen - Klikk for stort bilde

Hvem kan søke?

Alle lag og foreninger og andre som har behov for regelmessig treningstid, eller ønsker å ha et arrangement i våre kommunale innendørs og utendørsanlegg kan søke. Hvis du planlegger et arrangement, anbefaler vi deg også å se på våre arrangementsider.

Disse stedene kan du søke på

Du kan søke tid i alle våre idrettsanlegg, samfunnshus, møterom, gymsaler, Tønsberg svømmehall,  Revetal svømmehall, skolebasseng, is-anleggene og diverse uteområder som blant annet Tønsberg gressbane.

Hvordan søke?

• Velg skjemaet som er aktuelt for deg i skjemalisten under.
  • Det er ulike skjemaer for ulike type anlegg, samt et eget skjema for leie av anlegg for å avvikle arrangementer, konkurranser eller lignende.
  • Fyll ut alle boksene og bruk «rullegardinliste» der det er satt opp. Trykk i hver rute for å få frem rullgardinsymbolet. «Lag/forening» må skrives som fritekst.
  • Foreninger som ikke søker om treningstid kan ikke regne med å bli tildelt treningstid for kommende skoleår.
  • Ta kontakt hvis du har spørsmål eller trenger hjelp: booking@tonsberg.kommune.no

Tildeling tider
Tittel Publisert Type
Arrangement - for enkeltanledninger

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Arrangement.xlsx
Gymsal - for å søke regelmessig treningstid

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Gymsal.xlsx
Idrettshall - for å søke regelmessig treningstid

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Idrettshall.xlsx
Samfunnssal-kafeteria-moterom - for å søke regelmessig treningstid

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Samfunnssal-kafeteria-moterom.xlsx
Fotball-ute-isanlegg - for å søke regelmessig treningstid

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Fotball-ute-isanlegg.xlsx
Svommebasseng - for å søke regelmessig treningstid

25.03.2024 Filtype: xlsx. Klikk for å laste ned Svommebasseng.xlsx

Send utfylt Excel-skjema som vedlegg til booking@tonsberg.kommune.no.

Søknadsfrist er 1. mai

Viktig å søke for å sikre treningstid

Foreninger som ikke søker om treningstid innen fristen, kan ikke regne med å bli tildelt treningstid for kommende skoleår. Det er likevel mulig å booke tid fortløpende gjennom sesongen, forutsatt at det er ledig.

Hvordan blir tidene fordelt?

Nye trening og arrangementstider blir fordelt etter gjeldende retningslinjer vedtatt i Utvalg for kultur, idrett og folkehelse.

Fordelingen vil bli publisert i våre kommunikasjonskanaler innen 15. juni.

Priser og retningslinjer

Oversikt over pris for leie og retningslinjer.

• Det er i hovedtrekk gratis leie av anlegg for innenbys foreninger på hverdager (mandag-fredag) for barn og ungdom under 19 år.
  • Aktivitet for innenbys foreninger over 19 år koster 50% av innenbystakst på ukedager.
  • Aktivitet i helger og på høytidsdager skal alle betale for.

Klager på tildelt tid

Klager på tildelt tid sendes skriftlig til booking@tonsberg.kommune.no.